کد اهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

کد اهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

کد اهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

کد اهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند سلام

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند سلام

Text Music Mehdi Ahmadvand – Salam

متن شعر سلام از مهدی احمدوند

سلام چقد آشنایی برام دستمو بگیر از تنهایی درام
نمیدونی من عاشق توام ...
من کنار تو تو آتیشم اصلا انگار نه انگار زمستونه
حالم خوبه و دیوونه بری زمستون پشت زمستونه
من عاشق توام ...
دنبالت دویدم تا پیدات کردم بعدش زل زدم بهت انقد نگات کردم
و رنگم پرید تا صدام کردی آخه با این دل بی صاحاب تو چیکار کردی
بگو تو فالم افتادی بهمنی کم حرف هفتادی
آره فقط تو قلق دلمو بلدی ...

متن آهنگ حال چشاتو میخرم فقط بگو چند ناصر زینعلی

متن آهنگ حال چشاتو میخرم فقط بگو چند ناصر زینعلی

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند
اگه تو لب تر کنی یک دو سه تو کوچم


 

متن اهنگ بگو چند ناصر زینعلی

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند
اگه تو لب تر کنی یک دو سه تو کوچم
یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه
اگه دوستم داری یواش بگو تو گوشم
صدای قلبم با نفسات میشه میزون
تو دل وامونده ی من آتیش نسوزون
آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم
با اون نگاهات دل ما رو هی نلرزون